חוגגים את יום האהבה בברלין

ולנטיין דיי בברלין - Valentine's Day in Berlin

קשה לתאר במילים את הקסם של ברלין, כשרשימת האטרקציות בה הממתינות לתיירים צפויה להיות ארוכה מאוד. מדי שנה ברלין, שגם כך ידועה כעיר רומנטית, מושכת אליה אפילו יותר זוגות מאוהבים. הסיבה היא ולנטיין דיי בברלין (Valentine's Day in Berlin), המצוין בעיר ב-14 בפברואר. המגיעים לעיר בתקופה זו (ובכלל) צפויים ליהנות מהיופי שלה ומהאתרים הרומנטיים השונים, דוגמת המבנים ההיסטוריים או הכיכרות היפות. אלא שבברלין יש אטרקציות שלוקחות את הרומנטיקה כמה צעדים קדימה, אליהן נתייחס בסקירה הנוכחית.

✅ המלצה : הזמינו מראש אטרקציות בברלין במחירים מדהימים >>

זוג חוגג את יום האהבה בעיר התוססת ברלין

טיול רומנטי בעיר ברלין

ברלין מציעה יופי של תפאורה לטיול רומנטי זוגי, יד ביד. שדרות אונטר דן לינדן (Unter Den Linden), הלא הן הרחוב הראשי של העיר ברלין, יאפשרו לכם לספוג את האווירה של העיר ולבקר בחלק מהאתרים המרכזיים בה, למשל שער ברנדנבורג (Brandenburg Gate) המרשים (שיפה הן ביום והן בלילה), בניין הרייכסטאג (Reichstag Building), מוזיאון מאדאם טוסו ברלין (Madame Tussauds Berlin) ועוד. השדרה כוללת מגוון בתי קפה קטנים וחביבים, בהם אפשר ליהנות מחוויה קולינרית ומאווירה נעימה. הקליקו כאן להזמנת כרטיסים למוזיאון מאדאם טוסו !

אנחנו ממליצים לכם לשוטט רגלית ברחובות היפים של ברלין, להתרשם מהמראות, לשבת במסעדות או לקנות משהו בחנויות ובגלריות הפזורות. כך למשל רחוב פרידריך שטראסה (Friedrichstraße) מציע הרבה מאוד חנויות בהן ניתן לקנות מתנה מפנקת לבן או לבת הזוג. דרך אחרת ורומנטית לא פחות לראות את ברלין היא בשיט על נהר השפרה (Berlin River Cruises). ההפלגות מתקיימות בשעות היום והערב ועוברות בין כמה מאתרי החובה של העיר, שהמראה שלהם בלילה מרשים לעיתים אפילו יותר מאשר ביום. ההפלגות הליליות עשויות לכלול אוכל גורמה, יין משובח, הופעה מוזיקלית חיה ושאר הפתעות. הקליקו כאן להזמנת שיט בברלין !

לטייל בגנים ובארמונות

הפארקים של ברלין מלאי קסם בכל ימות השנה, אך יום האהבה הוא יום בו לא כדאי לדלג על הפארקים המרכזיים של ברלין כמו פארק טירגארטן. פארק טירגארטן (Tiergarten), נחשב לפארק הגדול ביותר בברלין - הפארק נמצא בסמוך לשדרות 17 ביוני ועמוד הניצחון של ברלין (Berlin Victory Column). הפארק מלא בשבילים נסתרים, אזורים מיוערים בהם סנאים קופצים מכל הכיוונים, מדשאות רחבות שחלקן הגדול מכוסה בשלג בתקופה זו של השנה וזה בדיוק המקום להרגיש צעיר, אנרגטי ורומנטי, לזרוק אחת על השני כדורי שלג או אפילו לבנות בובת שלג ליום אהבה.

בברלין ישנו שילוב של עתיק עם חדש, של רומנטי וקסום עם מחוספס. קחו לכם אחר צהריים נפלא בו תגלו את צדדיה הרכים של ברלין. טיילו בין הארמונות ובפארקים היפים ותיכנסו אל תוך אווירת הולנטיין דיי.

נקודת תצפית

היופי של ברלין בולט למרחקים, עם נקודות תצפית ברחבי העיר שמציעות תמונות פנורמיות. מגדל הטלוויזיה (Berliner Fernsehturm) המפורסם של ברלין הוא אחד המקומות הרומנטיים בעיר, במיוחד אם לוקחים בחשבון את מרפסת התצפית ואת המסעדה המשקיפה ב-360 מעלות על העיר. מסעדה זו מגישה אוכל מקומי מסורתי, בגובה של כ-200 מטרים מעל פני הקרקע. אתם יכולים לצפות לספיישלים רומנטיים, לדילים מבוססי אלכוהול ולקינוחים מושחתים. למגדל הטלוויזיה מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש ולדלג על התור!

ביקור ב"איים הטרופיים"

מתחם האיים הטרופיים של ברלין (Berlin Tropical Islands) מושך אליו זוגות לכל אורך השנה. זוגות המגיעים אליו לא יוכלו שלא להתפעל משינוי האווירה שהוא מציעה. האיים הטרופיים מציעים עשרות אלפי צמחים ועצים, מבנים בהשראת ארצות טרופיות, חוף ים מקורה עצום (כולל חול לבן), פארק מים אקסטרים, בריכות, מתחם ספא מפנק ועוד. המקום מקורה ומציע מים מחוממים בטמפרטורה של כ-28 מעלות, ולכן מתאים גם במזג האוויר החורפי של פברואר.

פסטיבל הריקודים של ולנטיין דיי בברלין - לרקוד, לרקוד ועוד פעם לרקוד

אחד האירועים השמחים הנערכים בברלין בסוף השבוע בו של יום האהבה הוא פסטיבל הריקודים של ברלין (Valentine Dance Festival Berlin). בברלין כמו בברלין, מוצאים את הבלתי שגרתי והבלתי צפוי. ברלין בוחרת להתרחק מן הקלאסיקה של אירופה ולאמץ את האקזוטי.

ריקודי סלסה קובניים יחד עם ריקודים המגיעים מן האיים הקריביים, סמבה ברזילאית שגורמת למבקרים בפסטיבל להתבלבל לרגע ולחשוב כי הגיעו לקרנבל בברזיל, ריקודי זומבה קופצניים ועוד.

במסגרת פסטיבל הריקודים של ולנטיין דיי מתקיימות גם סדנאות בסגנונות ריקוד שונים וגם סדנאות הקשורות ליום שלשמו התכנסנו וחושפות סודות כמו איך לעשות עיסוי טוב או פשוט איך להתחיל...

אתרי התרבות של ברלין

ברלין היא עיר תרבותית במלוא מובן המילה, ואתם בהחלט יכולים לבקר במעוזי התרבות שלה גם בוולנטיין דיי. המופע המושקע שמוצג ב"פרידריכשטאדט-פאלאסט" ידוע כאחד המומלצים בברלין, זהו מופע ססגוני עם תלבושות מרהיבות וחושניות ולכן מתאים היטב לבילוי משותף ביום האהבה. אופציה אחרת היא לצפות בקונצרט בברלין ולהאזין למוסיקה קלאסית של התזמורת הפילהרמונית המשובחת של ברלין, הקונצרטים נערכים בכמה לוקיישנים נחשקים ברחבי העיר.

שילוב של טעמים, ריחות וצבעים

מטעמים ומשקאות הם חלק חשוב בולנטיין דיי. ברלין מציעה את כל האפשרויות מבחינה קולינרית. בברלין תמצאו אוכל גרמני מסורתי ופשוט אשר גם הוא הופך לחגיגה של טעמים כשהוא מגיע בתפאורה המתאימה כמו מסעדה קלאסית הממוקמת במבנה עתיק.

בחרו לכם בין מנות המעוררות את החושים כמו אוכל איטלקי משובח, אוכל צרפתי או מטבחי פיוז'ן שמשלבים הכל. תנו לעצמכם לחגוג באמת, אכלו את ארוחת החלומות שלכם יחד עם קינוחים מופלאים. אם הגעתם עד לכאן כדי לחגוג את יום האהבה- תנו לעצמכם לחגוג עד הסוף.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך