מופע בלו מן גרופ ברלין - Blue Man Group

מוזיקה מהפנטת ומופע פירוטכניקה מלהיב

הם שלושה, צבועים בכחול, מנגנים, עושים קולות, ובעיקר יכולים לספק לכם מופע של פאן טהור, מתחילתו ועד לסופו. אם עוד לא שמעתם על Blue Man Group, זה הזמן להכיר אותם. המופע המושקע הזה כבר נערך באינספור יעדים ברחבי העולם, עם יותר מ-25 מיליון צופים בסך הכל. נראה שאין הרבה מקומות מוצלחים יותר לראות אותם מאשר בברלין.

כל המרכיבים הדרושים להנאה עצומה

המופע של Blue Man Group נחשב לאחד האטרקטיביים מבין המופעים המתקיימים בברלין, וזה ממש לא דבר של מה בכך. המופע נמשך כשעה וכחצי, ללא הפסקה. הוא לא כולל דיבור, מה שאומר שמכשול השפה לא ישחק תפקיד. המופע משלב בין מוזיקה ייחודית ברמה גבוהה מאד, קומדיה שפונה אל המכנה המשותף הרחב ביותר (הקהל הוא משתתף מן המניין), אפקטים טכנולוגיים מהשורה הראשונה (תאורה, פירוטכניקה, צבעים) ועוד המון הפתעות אחרות, שמביאות לכך שלא תרגישו איך הזמן עובר – ובעיקר לא תרצו שהוא יעבור. לצד ההיבט הבידורי יש במופע גם הרבה ערך מוסף, שעה שהוא מצליח להעביר נושאים די מורכבים וחשובים בדרכים היצירתיות ביותר שיש.

מאחורי מופע Blue Man Group עומדים שלושה אמנים שצריך לראות אותם כדי להבין את הרמה הגבוהה של השירה, המימיקה המושלמת, הדמיון והיכולת להביא לכל מופע משהו אחר. זו ההזדמנות להמליץ לכם להיעזר באמצעים שמספק המקום להגנה מפני נתזים של מים והפתעות אחרות מפעם לפעם. יכול מאד להיות שתזדקקו להם.

הביקוש גבוהה ורכישת כרטיסים מראש מומלצת

המופעים של Blue Man Group מתקיימים ב- Stage Bluemax Theater שב- Marlene Dietrich Platz 4, מקום אליו ניתן להגיע בקלות באמצעות התחבורה הציבורית המצוינת שברלין כל כך ידועה בה. המופע מתקיים מספר פעמים בשבוע, בכל יום למעט יום שני. בימים שלישי עד שישי הוא נערך בשמונה בערב, בשבת יש שני מופעים (ב-18:00 וב-21:00) ובראשון מופע אחד ב-18:00. 
המחיר משתנה בהתאם למיקום בתיאטרון, אבל ברמה הכללית אפשר לטעון שהדעה המקובלת היא שהמופע שווה כל יורו שמוציאים עליו.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך