טיסות לברלין

טיסות מישראל לברלין

טיסה לברלין נחשבת לטיסה קצרה יחסית, כ-4 שעות בלבד (תלוי בכיוון הרוח ומזג האוויר) מידי יום נוחתות בשדות התעופה של ברלין מספר טיסות מסחריות, טיסות לואו קוסט וטיסות צ'רטר שמביאות לעיר הבירה הגרמנית מאות ישראלים לטייל וליהנות מבתי הקפה, המסעדות, ההיסטוריה והאטרקציות של ברלין המתחדשת והתוססת.

✈️הזמן עכשיו טיסה במחיר משתלם לברלין >>

טיסות זולות לברלין

טיסה זולה לברלין

מחיר טיסה לברלין גמיש ומשתנה על פי תקופות העומס, שעת יציאת הטיסה (בוקר / ערב) וסוג הטיסה (מסחרית, לואו-קוסט, צ'רטר), אך יחד עם זאת ניתן למצוא כרטיסי טיסה זולים לברלין במהלך כל השנה.

ובתנאי שמסתפקים בכריך טעים מהבית במקום הארוחה שמוגשת בטיסה, כמו גם מגיעים עם תיק יד במשקל של עד 8 קילוגרם ומוותרים על מזוודה נוספת.

✈️הזמן עכשיו טיסה זולה לברלין >>

חברות התעופה שטסות לברלין

חברת התעופה הישראלית: אל על מוציאה מידי יום שתי טיסות לברלין, טיסת בוקר וטיסת ערב, המטוסים נוחתים בשדה התעופה שונפלד בטרמינל -  D. גם חברת התעופה ישראייר מפעילה קו טיסות לברלין.

בנוסף לחברות התעופה הישראליות, תוכלו למצוא טיסות לברלין שמופעלות על ידי חברות תעופה גרמניות כמו לופטנזה (Lufthansa) או אייר ברלין (Airberlin) שנוחתת לרוב בשדה התעופה דונגל.

שדות התעופה של ברלין

סמוך לברלין פועלים שתי שדות תעופה : שדה תעופה טגל (Flughafen Berlin Tegel), שנמצא במרחק קצר של  8 ק"מ מברלין ושדה התעופה שונפלד (Flughafen Berlin Schönefeld), שנמצא במרחק של 18 ק"מ מהעיר.

בשנת 2017 עתידה להסתיים בנייתו של שדה התעופה הבינלאומי החדש של ברלין.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך