X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
ברלין
מסלולי טיול בברליןנקודות עיין בברליןטיפים והמלצות לברליןמלון מומלץ בברליןאטרקציות בברליןברלין עם ילדיםהשכרת רכב בברליןקניות בברליןשאטלים בברליןטיסה זולה לברלין
 

אתרים מומלצים בגרמניה לאוהבי התרבות והמוזיאונים

גרמניה של תרבות

כמות המוזיאונים בגרמניה הופכת את המדינה למוקד משיכה עבור שוחרי תרבות מכל רחבי העולם. היתרון של ביקור באתרים המומלצים בגרמניה הוא בעיקר מגוון אדיר. 

לא משנה באיזה תחום תרבות אתם מתעניינים או מה הרקע התיאורטי הרלוונטי, בגרמניה תמיד תוכלו למצוא שילוב מרהיב בין מוזיאונים, גלריות, תערוכות ופסטיבלים. 

אין גבול לכמות המקומות בהם ניתן לבקר לכל אורכה ורוחבה של גרמניה. הביקור באתרים המומלצים גם אינו תלוי בתנאי מזג האוויר ולכן הזמנת הטיסות יכולה להתקיים לאורך השנה. 

אתרים מומלצים בגרמניה לאוהבי התרבות והמוזיאונים
אתרים מומלצים בגרמניה לאוהבי התרבות והמוזיאונים

הכל על מינכן

את הסקירה של אתרים מומלצים בגרמניה לאוהבי התרבות והמוזיאונים כדאי להתחיל עם מינכן. טיסות למינכן מופעלות על ידי חברת אל על באופן סדיר ונוחתות בשדה התעופה יוזף סטראוס. 

השדה נמצא במרחק של 28 קילומטר ממזרח לעיר, הוא מודרני ושוקק וקל להתמצא בתוכו. מיד אחרי הנחיתה כדאי לשים את המזוודות במלון ולהגיע לרובע המוזיאונים. 

מומלץ להתחיל במוזיאון לאמנות מודרנית הממוקם בפינה הצפון מזרחית של רובע המוזיאונים. הוא נחשב תוספת למוזיאון פינקוטק הישן ומאפייניו הבולטים הם 100 יצירות של אנדי וורהול. 

המוזיאון לאמנות מודרנית תמיד יכול להפתיע את המבקרים עם תערוכות חדשות של אמנים צעירים. בנוסף, אפשר להתרשם כבר מרחוק מהמבנה דמוי הקוביה הצבעונית שהפך ברבות השנים למאפיין מוכר של העיר מינכן.

מוזיאון נוסף שמתאים לאוהבי התרבות המבקרים במינכן הוא Neue Pinakothek. זה מוזיאון השייך לרובע המוזיאונים של מינכן יחד עם מוזיאון פינקוטק הישן, המוזיאון לאמנות מודרנית ומוזיאון ברנדהורסט, אך האווירה בו שונה לחלוטין. 

הוא מציע עבודות מהמאה ה-19 וה-20 וביקור בו מבטיח חוויה לכל החושים ולאורך לא פחות מ-200 שנים. גולת הכותרת של המוזיאון היא העבודה "חמניות" של וינסנט ואן גוך ולכן גם מי שלא מחזיק בהון תרבותי נרחב יכול ליהנות ממנו. 

מה קורה בברלין?

אי אפשר לדבר על מוזיאונים בגרמניה מבלי להזכיר את ברלין. קודם כל, חשוב להמליץ על פס המוזיאונים המשמש בתור כרטיס כניסה למוזיאונים שונים. 

הכרטיס כולל ביקור ב-50 מוזיאונים ממשלתיים לרבות המוזיאון היהודי, מוזיאון הטכנולוגיה ומוזיאון הטבע. היתרון של הכרטיס הוא התאמת המוזיאונים לכל צרכי המשפחה.

בכל הנוגע להמלצות ספציפיות על גלריות ותערוכות בברלין, רצוי להגיע למוזיאון הפרגמון בו מבקרים מיליון אנשים מדי שנה. 

במוזיאון מוצגים חשובים ואותנטיים והוא כולל את שער אישתר, שער השוק של מילטוס מימי האימפרייה הרומאית וחומת ארמון משטה. מוזיאון אחר שיכול להתאים לביקור קצר בברלין הוא הגלריה הלאומית הישנה, בה מתמקדים האוצרים ביצירות מהמאה ה-19.

לסיכום

קשה לתאר את העושר התרבותי של גרמניה למי שמעולם לא ביקר במדינה. טיסות למינכן או ברלין הן ללא ספק הדרך הטובה ביותר לראות מקרוב יצירות אמנות מרהיבות, מרשימות ובעלות ערך היסטורי נדיר. 

 

כתבות שאולי יעניינו אותך